Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Товар має бути у невикористаному стані, зі збереженим товарним виглядом. Оригінальна упаковка, ярлики, пломби та маркування повинні бути на місці. Необхідні всі супровідні документи: чек, гарантійний талон, інструкція. Процедура повернення або обміну: 1. Зв’яжіться з нами за телефоном +380930140867, +380676200651 чи надішліть листа на email Termoline2017@gmail.com, щоб повідомити про бажання повернути або обміняти товар. 2. Підготуйте товар до відправлення: - Упакуйте його в оригінальну упаковку разом з усіма комплектуючими. - Додайте копію чека або накладної. 3. Заповніть заяву на повернення або обмін (бланк надасть менеджер у відповідь на ваш запит через email або месенджер). 4. Надішліть товар за адресою Харків, НП від. 87 (або Харків 61075 Укрпошта). Вартість зворотної доставки товарів належної якості сплачує покупець. 5. Повідомте нас про відправлення (телефон, email, месенджер), вказавши номер ТТН посилки та реквізити картки для повернення коштів (у разі повернення). Перевірка та обробка: Перевірка товару проводиться протягом 3 робочих днів після отримання. Повернення коштів здійснюється протягом 7 робочих днів на банківську картку. Обмінний товар відправляється протягом 3 робочих днів після перевірки. Умови повернення товарів неналежної якості: Ми гарантуємо заміну товару або повернення коштів у випадках: - Виробничого браку; - Пошкодження товару під час доставки; - Неправильної комплектації замовлення. Процедура повернення або обміну: 1. Якщо під час отримання ви помітили пошкодження упаковки, складіть акт у присутності кур’єра або працівника пошти. У разі виявлення дефекту після розпакування зробіть фотографії. 2. Зв'яжіться з нами за телефоном +380930140867, +380676200651_чи надішліть листа на email Termoline2017@gmail.com, повідомивши про бажання повернути або обміняти товар. 3. Узгодьте з менеджером зручний для вас варіант: - Обмін на аналогічний товар; - Повернення коштів. 4. Надішліть товар за адресою Харків, НП від.87 (або Харків, 61075 Укрпошта) Перевірка та обробка: Зворотна доставка товарів неналежної якості оплачується продавцем. Перевірка товару проводиться протягом 3 робочих днів після отримання. Повернення коштів або обмін здійснюється протягом 7 робочих днів після перевірки.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.